Gabriela Chirnoagă, manager NISSA Iași: “M-a fascinat din copilărie stilul mamei.”

0
1192

Creațiile brandului NISSA sunt pline de viață și descriu femeia modernă, încrezătoare și rafinată.

Cum a început povestea asocierii dumneavoastră cu brandul “Nissa”?

Totul începe din copilărie. Fiecare fetiță își dorește să fie frumoasă și cochetează cu lucrurile mamei sau cu cele ale bunicii. Eu am fost foarte fascinată de ceea ce am vazut la mama mea. Ușor, usor, probabil din dorința de a afla cum să-ți păstrezi farmecul natural, am început să înclin spre zona de fashion. Am schimbat traiectoria și am ales o facultate de profil, fără să mă gândesc că voi alege și meseria aceasta. În urmă cu 15 ani, nu mă gândeam că-mi voi folosi cunoștințele în domeniul modei. 

Care sunt elementele care diferențiază “Nissa” de alte branduri?

Stilul “Nissa” este unul al eleganței și al feminității. Ținutele acestui brand sunt clasice și moderne în acelasi timp. De la ofice-ul clasic ajungi la ofice-ul elegant, spre coctail, casual sau smart-casual, care-ți permite să te simți comodă și elegantă. Ținutele Nissa nu se demodează niciodată. 

 

Nissa.ro

În realizarea unui produs, cât la sută reprezintă meșteșugul, și cât creația?

Foarte mult înseamnă amândouă, însă totul pleacă de la pasiune. Pentru a crea ceva îți trebuie meșteșugul, dibăcia și viziunea. Podiumurile marilor case de modă pot fi surse de inspirație, dar pentru a păstra o linie și pentru a avea un brand trebuie să ai propriul stil.

Ce materiale sunt alese?

Se folosesc materiale rafinate, elegante și delicate. Este vorba despre mătase, catifea, voal sau vâscoza, în special vara. Materialele alese trebuie să se potrivească și cu tiparul. Există o combinare perfectă între material, imprimeu, culori și tipar. 

Cum ați defini lumea designerilor?

Exista o întreagă echipă în spatele brandului „Nissa”. Designerii la rândul lor au multă viziune, creativitate și adaptare, deoarece sunt momente, așa cum a fost pandemia, când trebuie să te adaptezi foarte bine nevoilor pieței. 

Colecții pline de eleganță

Cum este femeia ce poartă aceste colecții?

Este femeia care-și doreste să fie admirată și care are încredere în ea însăși. Este femeia care se simte bine în ceea ce poartă. Linia trasata în colecțiile “Nissa” este una elegantă, feminină și modernă. 

 

Care sunt tendințele post-pandemie?

Anul acesta, după doi ani de pandemie, în sfârșit se simte viață. Trendul este legat de culorile vii, foarte mult decupaj și foarte multă piele la vedere. Înainte, se ținea cont de asortarea a două, maxim trei culori. Acum, se poartă un mix, făra probleme. Se continuă tendința de a nu asorta încălțămintea cu geanta. Importantă este comoditatea și ideea de a arăta viață. Se păstrează în continuare clasicul trening, însă readaptat. Am simțit dorința clientelor de a evada și de a trăi din nou.  

Care este starea modei în momentul actual?

Colecțiile sunt adaptate după nevoile clienților. Nu sunt foarte multe bariere. Moda revine cu anumite detalii specifice prezentului.

Rochia retro este în tendințe, însă adaptată, modernizată. Cea cu decupaje, cea cu imprimeul scris se poartă mult, însă cu acel aer boem. Cred că rochia foarte feminină din trecut a fost cel mai mult căutată, mai ales pentru faptul că pune corpul în evidență. 

Anul acesta, se poarta foarte mult scurt. Sunt la modă tricotajele, care au o altă textură și se poate vedea evoluția tehnologiei. Doar tebuie să îndrăznim!

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.